הכירו את הכיורים החדשים שמכניסים יופי הביתה

הכירו את הכיורים החדשים שמכניסים יופי הביתה

באופן טבעי כולם אוהבים להרגיש בבית, במקום הפרטי שלנו. עיצוב הבית מבוסס על הרבה מאוד פרטים קטנים, שביחד משתלבים לכדי עיצוב הרמוני ויפה, שמתאים בדיוק בשבילנו.

והפעם, כל מה שכדאי לדעת על כיורים וכיצד הבחירה בדגמים הנכונים, תשדרג את הסביבה הביתית שלכם. אם אתם בונים, משפצים או משתדרגים, מגיע לכם לחוש בהבדל!

מוגש באדיבות חברת TR טופולסקי, עושים הכל כדי שתהיו מרוצים. Make it perfect

פתרונות יפהפיים ומעוצבים לתפארת

חברת TR טופולסקי מקפידים להחזיק קולקציה נבחרת של כיורים ולהיות תמיד מעודכנים בליין העיצובי המוביל. אבל איך בוחרים? כשקונים כיורים חדשים, רצוי להתייחס לעיצוב המרהיב והחדשני, לקווים זורמים ונעימים לעין. אבל יחד עם זאת, הכיור צריך להיות פרקטי, נוח ולהרגיש מרווח בסביבתו. לדוגמא, בתור כיור מטבח רצוי לבחור פתרון ייצוגי, מרהיב, שיאפשר מרחב פעולה מרווח נעים סביבו ובו.

מובן שכדאי להכיר מקרוב דגמים יפהפיים כגון כיור אקווטופ שהוא אחד המותגים המובילים כיום למטבח. אולם לא בכל חדר יתאים כיור מסוג זה. למשל, אם רוצים חדר שירותים מרהיב ויפה, אבל המקום יחסית צפוף, מומלץ לבחור כיור קטן לשירותים.

באמבטיה, פתרון מרהיב עין ומודרני הינו כיור אמבטיה תלוי, בעוד שבמטבח מקובל ויפה להתקין כיור מטבח בהתקנה שטוחה. מובן שגם טעם אישי משחק כאן תפקיד. כיורים מונחים לאמבטיה עדיפים למי שפחות אוהב את המראה של כיור תלוי באמבטיה.  

דגמים של כיור תלוי מעוצב נחשבים למופת של טעם טוב ועיצוב עדכני. כדאי מאוד לתכנן עיצוב הרמוני, כגון שילוב של כיור קוריאן אינטגרלי עם שיש תואם. אם אתם מאוהבי הסגנון הקלאסי היפה והטוב, תוכלו להתקין כיורי בלנקו בצבעים מרהיבים, שיכניסו הביתה הרבה שמחת חיים.

מעוניינים בליווי אישי, עצות בעיצוב ויחס של משפחה? נשמח לסייע עם שלל פתרונות משלימים וכיורים נהדרים, לבית שלכם, לחדר הרחצה שלכם, למטבח שלכם. לשילוב עם מטבח לבן שיש אפור כהה או כל סגנון אחר – אנחנו תמיד לשירותכם!

פגישת ייעוץ חינם באולם התצוגה !

נשמח לעמוד לשירותכם! מלאו את הפרטים או התקשרו בטל. 079-5556100

go
נשארים בקשר
go
מלאו פרטים והשארו מעודכנים