ברזים, רטרו ועוד..

עיצוב ואבזור חדר האמבטיה והמטבח מתאפשר מתוך בחירה של מגוון גדול של ברזי איכות המותאמים לצרכים, לטעם ושילובם ההרמוני בחלל. יותר מתמיד שפע ברזים בסגנונות עיצוביים שונים כגון: ברזים בעיצוב יוקרתי, ברזים בעיצוב מינימליסטי, מודרני ועתיק, ברזים קבועים ונשלפים, ברזים בגימורים ובגוונים שונים הם אלו התורמים לעיצוב הכללי של חללי הבית ועם זאת ל״סוף מעשה במחשבה תחילה״..

בעבר הרחוק עיצוב הפנים היה קליל, אוורירי וחופשי, נבע מהיצע קטן יחסית של אבזור, סגנון חיים ואופנה מוגבלת עיצובית ובעיקרה פרקטית. בשונה מהעידן החדש בו עיצוב נוכח לצד פרקטיקה ולצד אביזרים נילווים, התורומים להרמוניה הכוללת.

עיצוב רטרו, כך נדמה, פשוט יותר, מלא השראה משנות השישים-שבעים, מעצבים רבים נוברים בספרי ההיסטוריה ומקבלים השראה מעיצובים בעלי מראה מיושן, ייחודי ומביאים אותו לזמננו אנו בנועזות, שילובי צבעים וטקסטורות.

וכך מעבר לבחירת ברז כפשוטו נוספו עוד פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון כמו טקסטיל, ריפוד, הדפסים לפריטי העיצוב השונים, הקפדה על קשר בין הגוונים, כך שהעיצוב ייראה בטוב טעם.

תחום הברזים מתפתח בקצב מסחרר ומוליד מתוכו מוצרים והמצאות שהם בבחינת פלאי טכנולוגיה של ממש. חשיבות רבה בעדכון כל עת בפתרונות בעלי מעוף, בין אם אלה ברזים למטבח, למקלחת או לגינה. עיצוביהם החדשניים של הברזים האיכותיים, שהם בבחינת פאר העיצוב האיטלקי, משרתים את הצרכים השונים ומהווים חלק מהפתרונות, כשבראש ובראשונה הם נדרשים להיות נוחים לשימוש, קלים לניקוי ומשתלבים בצורה נכונה עם שאר האלמנטים שסביבם.

קולקציות מיוחדות בעיצובי רטרו, קלאסי, תעשייתי, מודרני, רומנטי וסגנונות רבים נוספים המיוצרים בטכנולוגיה חדישה ואיכותית גורמים ללא מעט תהיות מה מתאים לחלל הספציפי אותו רוצים לאבזר, אך בראש ובראשונה יש לתת את הדעת לסגנון העיצובי הכולל וממנו לצאת לדרך.. בהצלחה..!

 

פגישת ייעוץ חינם באולם התצוגה !

נשמח לעמוד לשירותכם! מלאו את הפרטים או התקשרו בטל. 079-5556100

go
נשארים בקשר
go
מלאו פרטים והשארו מעודכנים