אסלה עומדת אל מול אסלה תלויה – מה הם היתרונות?

כאשר אנחנו מדברים על חדר האמבטיה שלנו אנו מדברים על אחד החללים המשומשים והפרודוקטיביים ביותר, אם יורדים לעובי הקורה אנו רואים כי בין הפריטים החשובים בחלל האמבטיה שלנו הוא איך לא – האסלה. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אסלות החל מאסלות מודרניות, דרך אסלות עיצוביות ועד אסלות פונקציונאליות ויוקרתיות. אנשי המקצוע של טופולסקי רצף החליטו לעשות עבורכם מעט סדר ולענות לכם אחת ולתמיד על ההבדלים בין אסלה עומדת לאסלה תלויה.

יורדים לעובי הקורה: אסלה תלויה

אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא מעט פעמים את המונח אסלה תלויה, כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי אסלה זו היא למעשה אסלה אשר נתלית באופן ייעודי על הקיר וניצבת באוויר ללא שום אביזר, ללא מגע עם הרצפה וללא שום חפץ ו/או כלי הנראים לעין אשר תומכים בה. אסלות אלו נחשבות לאחת מן האסלות היוקרתיות ביותר בשוק ולרוב יגיעו יחד עם מיכל הדחה סמויה אשר לא נראה לעין – מה שיוצר עבורכם תחושה של חלל נקי, יוקרתי ואסתטי.

מה הם היתרונות באסלה תלויה?

כיום ניתן למצוא לא מעט אסלות תלויות מומלצות ואין זה פלא כי אלו הפכו לבחירתם הטבעית של מאות אלפי משקי בית בישראל, בין היתרונות של אסלות תלויות אנו רואים:

  • היכולת לשמור על אסתטיקה – כאשר אנחנו מדברים על אסלות תלויות אחד מן האלמנטים המרכזיים שלהן הוא היכולת לשמור על אסתטיקה של החלל. אותן אסלות מאופיינות בעיצוב מודרני, פונקציונאלי, מינימליסטי יחד עם ירידה לפרטים הקטנים ביותר מה שהופך אותם לבחירה העיצובית הטובה ביותר בעיני רבים בעולם האסלות.
  • תחזוקה קלה – אם אנו מסתכלים על האסלות המסורתיות אנו מגלים כי לעיתים די קשה לנקות סביבם מאחר והם מקובעים אל הרצפה ומשליכים לא מעט על כל הסביבה העיצובית. מאחר ואסלה זו תלויה באוויר וללא שום עצמים בולטים נראים לעין מלאכת ניקיון ותחזוקת החלל הופכת לקלה הרבה יותר.
  • תמורה ביחס למחיר – אנשים רבים נוטים להתייחס אל אסלות אלו כאסלות יקרות במיוחד אך למעשה מדובר באסלות לא יקרות הנגישות לכל כיס, התמורה ביחס למחיר היא גבוהה במיוחד.

יורדים לעובי הקורה: אסלה עומדת

אסלה עומדת הנקראת גם אסלת מונובלוק, היא למעשה האסלה המסורתית והמקורית אותה כולנו מכירים. אסלה עומדת מחוברת לרצפה יחד עם חיבור גלוי(בשונה מן האסלה התלויה). אסלה זו נחשבת לאסלה הפופולרית והשכיחה ביותר בעולם ויש לכך לא מעט סיבות. אסלה זו לרוב תהיה מבוססת על גבי חרס וכך גם יהיה מיכל ההדחה שלה.

מה הם היתרונות באסלה עומדת?

כאשר אנחנו מדברים על אסלה עומדת אנו רואים לא מעט יתרונות אשר הופכים גם אותה לבחירתם הטבעית של מאות אלפי משקי בית בישראל:

  • מחיר – כאשר אנחנו מסתכלים על המחיר של אסלה עומדת אנו רואים כי היא זולה משמעותית מן שאר האסלות הפונקציונאליות, העומדות והעיצוביות במשק – כך שתוכלו ליהנות ממחיר זול משמעותי לצד פתרון הדחה איכותי.
  • התקנה פשוטה – התקנתה של אסלה עומדת הינה פשוטה וקלה לכל דבר ועניין, זו עושה את המלאכה לא רק זולה יותר אלא מהירה יותר ובטיחותית.
  • מגוון רחב של עיצובים – למרות שמדובר באסלה המחוברת בצורה ייעודית אל הרצפה עדיין ניתן למצוא מגוון רחב של עיצובים, גימורים וסגנונות כך שכל משפחה תוכל למצוא את האסלה האידיאלית עבורה.
  • הדחה חזקה – יכולות ההדחה של אסלה עומדת הינם חזקים יותר מן שאר האסלות ונותנים לכם את האפשרות ליהנות מהדחה איכותית, חזקה ומהירה.

 

מי היא המנצחת שלנו – אסלה תלויה VS אסלה עומדת

לאחר שריכזנו את כל הנתונים אנשים רבים תוהים מי היא המנצחת שלנו בתחרות, למעשה אם אתם שואלים אותנו אין פה כלל תחרות. כאשר אנחנו מדברים על בחירת אסלה אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש אשר צריכה להתבצע בהתאם לצרכי הלקוח והבית. ישנם בתים אשר יעדיפו לנצל את החלל שלהם יחד עם אסלה תלויה ואילו אחרים יעדיפו את האסלה המסורתית מסיבות שונות. אנו ממליצים לכם לאפיין יחד עם אנשי המקצוע של טופולסקי רצף מה היא האסלה המתאימה ביותר עבורכם.

אמרתם אסלות אמרתם טופולסקי-רצף

חברת טופולסקי-רצף הינה תולדה של שתי ענקיות בתחום מוצרי הגמר לבית אשר החליטו לאחד כוחות, טופולסקי רצף הוקמה בשנת 1977 כאשר חברת רצף הוקמה בשנת 1929. במרוצת שנות הפעילות של החברות צברו החברות ניסיון ומוניטין אשר הפך אותם לברירת מחדל עבור לא מעט בעלי מקצוע ומשקי בית בישראל.

החברה מאמינה בתודעת שירות גבוהה לצד קשר אישי עם הלקוח והתאמת המוצר המושלם עבורו, אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו המונה אלפי אדריכלים, מעצבים ולקוחות פרטיים ולהתחיל לבחור נכון.

בחירה נכונה – היא בחירה בטופולסקי-רצף

 

פגישת ייעוץ חינם באולם התצוגה !

נשמח לעמוד לשירותכם! מלאו את הפרטים או התקשרו בטל. 079-5556100

go
נשארים בקשר
go
מלאו פרטים והשארו מעודכנים