ריצוף דמוי פרקט: על מראה ואיכות לא מתפשרים

מגמות אופנתיות בעולם הריצוף באות והולכות, אבל הפרקט כאן, והוא כאן כדי להישאר. מראה העץ החמים מושך צרכנים רבים אבל הצורך בתחזוקה ופוטנציאל הנזק של משטח העץ מרחיק אותם. מה אפשר לעשות כדי ליהנות מכל העולמות? פשוט, לבחור בריצוף דמוי פרקט איכותי, עמיד ושאינו דורש תחזוקה מיוחדת.

למה לרצף את הבית בריצוף דמוי פרקט?

ריצפת הפרקט התחילה את דרכה בארה"ב וקנדה, שם עץ הפרקט משמש כחומר מבודד ששומר על חום הבית. מאז שרצפת הפרקט עשתה עליה המראה החמים שלה תפס את הצרכנים בארץ והפך למוצר מבוקש.

הבעיה: פרקט זה לא תמיד פרקטי

פרקט הוא לא תמיד פרקטי, מה גם שמדובר בהשקעה שדורשת תחזוקה מיוחדת וחידוש פרקט (שיוף שכבה דקה ומריחת צבע מיוחד לשמירה על הפרקט) אחת לכמה שנים.

הפתרון: ריצוף דמוי פרקט

עם ריצוף עץ דמוי פרקט אפשר ליהנות מכל העולמות ולקבל את המראה העץ המושלם בלי תופעות לוואי של התנפחות כתוצאה מרטיבות, קילופים, מכות ושריטות שמצריכות תיקון נקודתי ולעיתים גם תיקון כולל ובלי חומרי שטיפה מיוחדים.

סוגים שונים של ריצוף דמוי פרקט

ריצוף שיש דמוי פרקט

שיש זה קודם כל עמידות. גרניט פורצלן דמוי פרקט מוביל את מגמת המעבר מריצוף עץ לריצוף דמוי עץ, כשהיתרונות של רצפת השיש העמידה מאפשרת לרוכשי דירות ולמשפצים ליהנות מעמידותו של המשטח האמין מצד אחד וממראה העץ המבוקש מצד שני.

סטריליות ועמידות בחום

משטחי שיש אינם סופגים רטיבות, כך שבחירה בריצוף דמוי פרקט משיש הוא פשוט לניקוי, מה גם שהוא יכול לעמוד בחום גבוה יחסית מבלי להינזק, בניגוד כמובן למשטחי עץ שעלולים להתנפח ולהיסדק במגע ישיר עם חום, כשאת סכנת ההתלקחות של משטחי העץ מיותר כמובן לציין.

פרקט למינציה

פרקט למינציה הוא אפשרות נוספת לריצוף דמוי פרקט, שכן מדובר במדבקה גדולה עם הדפס בצורת פרקט עץ. מדובר בפתרון זול יחסית, אך לא מאוד איכותי של טפט שמודבק על גבי ריצוף. לא ניתן כמובן להדביק את פרקט הלמינציה על שכבת הבטון, כך שבכל מקרה צריך לרצף את הבית לפני שמדביקים ובמידה ונוצרים קרעים במשטח המודבק עם הזמן – אין הרבה מה לעשות חוץ מלהחליף אותו.

לאילו חדרים ריצוף דמוי פרקט יכול להתאים?

ריצוף דמוי פרקט משיש יכול להתאים לסלון, למקלחת, לחדר השינה, לחדרי הילדים, למטבח, למקלחת, למשרד ולכל חדר מרוצף אחר. מדובר במשטח עמיד ללא הגבלת התקנה, זאת בניגוד למשטחי פרקט עץ שמיוצרים ברמות עמידות שונות בהתאם לתנאי החדר (פרקט לחדרים רטובים עמיד יותר בפני רטיבות מפרקט לחדרים יבשים).

מה משפיע על מחיר ריצוף דמוי פרקט?

עולם הריצוף דמוי הפרקט הוא רחב מאוד ויש מבחר גדול של אריחי שיש דמויי פרקט מהם ניתן לבחור. מחיר ריצוף דמוי פרקט משתנה על פי הדגם, כמות האריחים המבוקשת וכמובן על רמת ההיצע והביקוש. אנחנו בטופולסקי רצף כאן כדי לעזור לך למצוא את הריצוף המתאים ביותר עבורך – במראה ובמחיר.

אפשר להשאיר פרטים כאן ואנחנו נחזור אליך לתיאום פגישת ייעוץ חינם באולם התצוגה שלנו, או להתקשר אלינו למספר 079-5556100. טופולסקי-רצף, תרשו לעצמכם להתחדש!

פגישת ייעוץ חינם באולם התצוגה !

נשמח לעמוד לשירותכם! מלאו את הפרטים או התקשרו בטל. 079-5556100

go
נשארים בקשר
go
מלאו פרטים והשארו מעודכנים