קרמיקה דמוי עץ: כל מה שחשוב לדעת

אריחי קרמיקה מעץ הפכו בשנים האחרונות לטרנד חם וכשאנחנו בוחנים את היתרונות שלהם, אנחנו בהחלט מבינים מדוע זה קורה. מה זה קרמיקה דמוי עץ, מה היתרונות שלה ומה חשוב לבדוק לפני שרוכשים? כל התשובות לפניכם.

מה זה קרמיקה דמוי עץ?

קרמיקה דמוי עץ היא קרמיקה מורכבת מאריחי פורצלן במראה של עץ טבעי. יש אריחי קרמיקה שלתוכם מזריקים את הצבע שיוצר את הדוגמא של העץ, שהם נחשבים ליקרים יותר, ויש אריחים שעליהם מדפיסים את הדוגמא של העץ. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אריחים בדוגמאות וצבעים שונים שמזכירים מאד במראה שלהם את פרקט העץ הטבעי.

מה היתרונות של קרמיקה דמוי עץ?

עיצוב יוקרתי

אם אתם רוצים שהבית שלכם יראה סופר יוקרתי, אין לנו ספק שקרמיקה דמוי עץ תהיה הבחירה הנכונה עבורכם. קרמיקה דמוי עץ מגיעה במגוון רחב של צבעים וניתן להתאים אותה בקלות לעיצוב הנוכחי של הבית וכמובן גם לשדרג אותו. הקרמיקה הזו מעניקה לבית מראה חמים, ממש כמו קרמיקה מעץ, וזו בדיוק הסיבה שהיא כל כך מבוקשת.

עמידות לאורך זמן

בניגוד לעץ הטבעי שמאופיין ברגישות גבוהה מאד לרטיבות, לפגעי מזג האוויר ולשריטות, קרמיקה דמוי עץ היא עמידה מאד. אריחי הקרמיקה עמידים מאד בפני שינויי מזג האוויר והלחות בבית, הם לא משנים את צבעם או את נפחם וזה יתרון אדיר.

תחזוקה קלה במיוחד

בניגוד לעץ הטבעי שאותו לא תוכלו לשטוף עם כמות גדולה של מים או תכשירי ניקוי כאלה ואחרים, התחזוקה של ריחי הקרמיקה היא קלה ונוחה מאד, תוכלו לשוטף אותה בקלות ממש כמו שאתם מנקים רצפה רגילה.

טווח מחירים רחב

נוכל לומר שמבחינת הלקוחות תהליך הבחירה של הקרמיקה מעץ הוא פשוט חגיגה. טווח המחירים הוא רחב מאד ותוכלו למשל לעשות את הבחירה בין אריחים מודפסים וזולים יותר לבין אריחים שהצבע מוזרק לתוכם.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים קרמיקה דמוי עץ?

לפני שאתם ממהרים לרכוש את הקרמיקה, אנחנו ממליצים לכם לבדוק כמה דברים חשובים. ראשית, חשוב שתדעו שכשאתם הולכים לאולמות תצוגה על מנת להתרשם מהאריחים, קחו בחשבון שהם מוצגים ללקוחות ללא הרובה שמיישמים בין האריחים. לכן, אנחנו ממליצים לכם דווקא להתרשם מאריחים שכבר הותקנו אצל לקוחות, אם יש לכם אפשרות כזו כמובן, על מנת להתרשם מהעיצוב הסופי של הקרמיקה הזו.

לסיכום, אם אתם רוצים להעניק לבית שלכם מראה יוקרתי וחמים, אין לנו ספק שקרמיקה דמו עץ תהיה הבחירה הנכונה עבורכם.

אפשר להשאיר פרטים כאן ואנחנו נחזור אליך לתיאום פגישת ייעוץ חינם באולם התצוגה שלנו, או להתקשר אלינו למספר 079-5556100. טופולסקי.רצף, תרשו לעצמכם להתחדש!

פגישת ייעוץ חינם באולם התצוגה !

נשמח לעמוד לשירותכם! מלאו את הפרטים או התקשרו בטל. 079-5556100

go
נשארים בקשר
go
מלאו פרטים והשארו מעודכנים