חדר אמבטיה אלגנטי

עולם חדרי הרחצה מציע לנו שפע מוצרים שניתן להתאימם לדרישות ולהעדפות המשפחתיות והאישיות – בהתאמה לגודל החלל ולאווירה המבוקשת. לכן נדרש תכנון נכון של חדר האמבטיה, התאמה מקצועית של הכלים הסניטריים, המקלחונים והאמבטיה, תוך שילוב אביזרים כגון ארונות אמבטיה מעוצבים, ליצירת אווירה מפנקת, נוחה ויעילה.

העידן החדש מקנה חשיבות רבה לעיצוב חדר הרחצה – האמבטיה והאסלה נכון שישתלבו וייצרו דיאלוג עם שאר האביזרים שאנו בוחרים. לשם כך תוכננו ועוצבו האמבטיות העכשוויות מחומרים שונים וביניהן: אמבטיות אקריליות, אמבטיות פלדה ואמבטיות קוריאן מרהיבות בקווים קלאסיים, מודרניים ורטרו ובמבחר עשיר של גוונים צורות ומידות.

בשנים האחרונות, המקלחונים הפכו לפריט חובה בכל חדר אמבטיה כתוספת לאמבטיה או כיחידה עצמאית. אנשים מעדיפים אותם על פני אמבטיה בשל החיסכון במקום והחיסכון בצריכת המים. בנוסף, מקלחון הוא פתרון המשתלב בחיים המודרניים, המתאפיינים בשגרת חיים עמוסה, המחייבת אותנו להיות יעילים בכל רגע נתון – בלי להתפשר על איכות החיים והפינוק שמעניקה מקלחת זריזה ויעילה.

באולם התצוגה TR טופולסקי רצף תמצאו מגוון גדול של מקלחונים וביניהם מקלחונים עם אפשרות לישיבה, מקלחונים לעמידה, מקלחונים זוגיים, מקלחונים ליחיד ועוד. כמו כן, התצוגה כוללת מקלחונים עם סוגי פתיחה שונים: מקלחונים עם דלתות הזזה, מקלחונים פינתיים, עגולים, משולשים וכן מקלחונים מפנקים עם מתקני עיסוי ותאורה.

פגישת ייעוץ חינם באולם התצוגה !

נשמח לעמוד לשירותכם! מלאו את הפרטים או התקשרו בטל. 079-5556100

go
נשארים בקשר
go
מלאו פרטים והשארו מעודכנים