בריקים לחיפוי חוץ: כשיוקרה ופרקטיות נפגשים

חיפוי חוץ מבריקים (לבנים) יכול להתאים לחצר, למרפסת, לחזית הבניין, לגדר ולכל קיר חיצוני אחר. חיפוי יוצר מראה מרשים, הוא מתאים לנוף ולעיצוב הישראלי והים תיכוני בכלל, הוא לא מצריך תחזוקה מיוחדת והוא גמיש מאוד מבחינת התאמה לעיצוב שסביבו.

בריקים הפכו למילה נרדפת בעולם העיצוב הישראלי לאיכות. הבריקים מוסיפים לבית מימד של יוקרה וחמימות, לצד חיבור לשורשים הים תיכוניים – הישראליים. לשימוש בבריקים לחיפוי חוץ יש יתרונות פרקטיים של חוזק ועמידות לאורך זמן בלי צורך בתחזוקה. אז מה חשוב לדעת על בריקים לחיפוי חוץ, מה הם סוגי הבריקים הפופולריים בישראל ומה משפיע על מחיר חיפוי בריקים? תשובות בהמשך.

יתרונות הבריקים: היפים והחזקים

חיפוי לבנים (בריקים), הפכו נפוצים מאוד בשנים האחרונות בעולם הבנייה והשיפוצים. היתרון המרכזי של הבריקים הוא שמעבר לאפקט האסטטי ולמראה המרשים שלהם, הבריקים מגבירים את יציבות הקיר ושומרים על החוזק שלו.

סוגי בריקים

בריקים מגיר וחול

הבריקים האלו מיוצרים בתהליך כימי של עירוב גיר וחול, יציקת התערובת בלחץ עד לקבלת הצורה הסופית של הבריק. היתרונות של בריקים מסוג זה הם: גוונים חמים יותר (אדמדמים) למי שמחפש עיצוב כזה, צורה אחידה ורמת גימור חלקה ללא צורך ביישום שכבת טיח, רמת חוזק גבוהה שמגבירה את יכולת העמידה של הקיר בעומס כבד.

בריק שרוף מחימר

חימר רטוב אותו יוצקים לתוך תבנית, מיישבים את התבנית בשמש ולאחר הייבוש שורפים את הבריקים בטמפ' גבוהות. היתרון שלהם הוא החוזק, אך החיסון שלהם הוא המראה הפחות אסטטי ביחס לאלטרנטיבות. מצריכים חיבור באמצעות טיח. 

בריקים עשויים בטון מוצק

בריקים מהסוג הזה נפוצים מאוד בענף הבניה והם מהווים חומר פופולרי לחיפוי גדרות וחזיתות מבנים. תהליך הייצור של הבריקים האלו כולל ערבוב פיגמנט בתוך תערובת, מה שמאפשר ייצור בריקים במגוון צבעים.

מה משפיע על מחיר חיפוי קיר חיצוני בבריקים?

מחיר הבריקים הוא לפי מטר רבוע, כשמה שמשפיע על המחיר הוא סוג הבריק, הדגם, רמת העמידות ושיטת הייצור שלו.

פגישת ייעוץ חינם באולם התצוגה !

נשמח לעמוד לשירותכם! מלאו את הפרטים או התקשרו בטל. 079-5556100

go
נשארים בקשר
go
מלאו פרטים והשארו מעודכנים